donderdag 10 mei 2012

Petau

Sind half april heeft de firma Petau een paar leuke items voor de Lenz 3 YB wagons. Waaronder Griffstangen die in de juiste kleur geleverd worden en trappen voor de 3YB wagons.Ik moet zeggen dat ik de griffstangen bij de 3yb wagons van Petau Modellbau veel mooier vindt dan de orginele die door lenz aangebracht zijn. Zie foto van de Petau modellbau griffstangen.
Verder ziet de wagon er precies zo uit als dat hij in in het groot bedrijf er uitzag met de griffstangen. Ik kan iedereen het aanraden die deze lenz wagons heeft. Ik zit er nog aan te denken om misschien ook de trapjes aan te gaan pakken op den duur.Prijs van set Griffstangen is 7 Euro, Prijs van trapjes 4 stuks voor 32 euro Tot zo ver deze kleine tip van mijn kant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten