donderdag 1 september 2011

Bahnhof Lahrhof









Hierbij de eerste beelden van het station Holle wat ik aan het na bouwen ben Ik moet zeggen dat ik wel iets veranderd heb aan het station. in plaats van een goederen afhandeling heb ik het gedeelte veranderd in een wacht ruimte tegelijk is het station iets groter geworden. In de jaren 60 kwam er een toename in het reizigers vervoer en liep het goederen vervoer langzaam terug. Zelf vind ik het station gebouw goed gelukt en ben zeer teverden over het resultaat tot nu toe. In het volgende deel ga ik iets meer over de binnen kant van het station gebouw hebben. De ramen en deuren heb ik laten maken door de firma Zafp modelbouw. De wanden heb ik wederom dunne multiplex voorgebruikt daarna weer geschilderd met Talens decorfin. Het vakwerk is ontstaan uit dunne stroken fineer.

Tot zo ver dit kleine verslag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten