vrijdag 28 oktober 2011

Eurospoor 2011



Zo vanmiddag even een naar eurospoor geweest in Utrecht. Ik vond het jammer dat er weinig spoor nul te zien was. Maar goed er stond 1 spoor nul module baan uit England vandaan.

Ik moet zeggen dat ik de loks er mooi vond zo wel de stoom als de diesel loks. Ik was meteen onder de indruk van de grote van zo Engelse Diesel lok ik weet haast wel zeker dat zo engelse diesel lok met zijn zes wielen groter is dan zo V200




Deze grote engelse stoom lok vond ik ook erg mooi om te zien mede door zijn mooie vorm gegeving. Als ik het biij het rechte eind heb was dit ook wel de snelste stoom lok die ooit gebouwd is in europa maar het zou ook nog kunnen dat de Duitsers met de stoomlok BR 05 toch het snelst waren.





Die Grote Engelse stoomloks ben ik ook gelijk van onder de indruk moet zeggen dat ik die loks qua model heel erg mooi uit vind zien. Ik heb geen idee of die loks zelf bouw zijn of zo gekocht zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten