zondag 29 april 2012

Nieuw BR 23 en BR 41 aankondiging voor spoor nul 1/45

De Firma Modellbahnwerkstatt kondigd gelijk met de BR 65 de BR 23 en BR 41 aan. Wanneer deze lok zal worden uitgebracht is mij nog niet bekend. Echter zo dra mij meer bekend is kom ik uiteraard op deze mooie machine voor spoor nul op terug.
de foto is de BR 23-071 van de VSM te zien deze lok heeft eind jaren 60 begin jaren 70 nog al vaak langs de Moesel gereden tussen Saarbrucken en Koblenz in meestal hingen achter de lok silverlingen of 4yB umbau wagons
BR 042-363-2 in 1974 vernummers naar tijdperk IV van de DB
Foto BR 042-096 op de Emsland traject onderweg van Emden naar Rheine 1975 Wanneer deze lok door Modellbahnwerkstatt voor spoor nul uit wordt gebracht is mij tot zo ver nog niet bekend. Ook hangen achter de BR41 Mitteleinstiegswagen deze wagons zijn eveneens aangekondigd door Modellbahnwerkstatt zo wel de stuurstand wagon als de eerste en tweede klas wagon wanneer dezen uitkomen is mijn nog niet precies bekend. OP Foto is een Mitteleinstiegswagen voor spoor HO van Roco te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten