dinsdag 31 maart 2015

klein spul voor op de spoor nul baan

Afgelopen zaterdag even naar de grote spoor nul beurs geweest in Buseck daar weer een paar uur rond gelopen voor leuke keine spulletjes om mijn spoor nul baan nog meer aan te kleden.

Na lang zoeken kwam ik een leuke kist tegen met opschrift van Henschel er op hier was ik al erg lang naar op zoek.. De rede hiervoor is dat Henschel een grote firma is die de BR 01 ooit gebouwd heeft maar ook de nieuwe ketel voor de BR 41 na de oorlog. Henschel heeft ook vrachtauto's gebouwd in de jaren 50 en 60 van de vorige eeuw,  

daarnaast heb ik nog wat pallets gekocht plus een leuk kitje van een rolcontainer die ik daar tegen kwam. Heb het hek werk zilver geschilderd en pallet licht beige.  Nu ziet het bij mijn kleine goederen loods weer heel anders uit.




















Op tweede foto is de post kever onder weg naar het station om post pakketen af te leveren en nieuwe weer mee te nemen.  De Mercedes L6600 is net klaar het het inladen van pakketen . De chauffeur staat op het punt om in zijn vrachtauto te stappen om de goederen bij de klant af te leveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten