Deze blog gaat over de bouw van spoor nul baan naar Duits voorbeeld tijdperk III en IV. Op deze module baan zal dan ook de nadruk liggen op dieselloks waaronder de V100 en V160/ Köf II tijdperk IV van Lenz en de samen stellingen van diverse personen en goederenwagens. Verder zal regelmatig informatie worden geplaatst over diverse modelspoor shows. Of info over fabrikanten van locs en diverse andere scenery producten.
zaterdag 8 oktober 2011
onbewaakte overweg
Let voor al op de VW pijl bus daar zitten twee figuurtjes in zo wel de bestuurder als bij rijdster. Ook heb ik in de VW Ovaal twee figuurtjes zitten.
Im die VW T1 sitz eine figuur hinter die Lenkrad und eine figuur auf die passagier stuhl, Im die VW Ovaal sitz auch zwei figuren
Zo vandaag 8 oktober weer even lekker bezig geweest met mijn spoor nul hobby. Een klein stukje onbewaakt overweg gemaakt. De verkeers borden zijn van Real Modellbau tijdperk III vanaf 1935 t/m 1971 zijn zelf klevend en voorzien van follie die je er zo kan aftrekken. De overgang waarschuwlichten zijn van Schnellenkamp. De modelauto zijn allebei tijdperk III in dit geval een VW Kever Ovaal van de fabrikant Schuco gebouwd vanaf maart 1953 t/m augustus 1957 en de VW pijlbus van Minischamps gebouwd vanaf 1950 tot 1969. Verder staat er nog een NSU Max motorfiest van de Deutsche Bundespost
Heute 8 oktober was eine tag das ich mit meine spur nul bahn an bastelen was. Nür eines unbeschrankte bahnübergang. Die Verkehrsschilder sind von Realmodell aus die zeit von 1935 bis 1971 und sein selbstklebend. Die Andreaskreuz mit blinklicht is von kaufhaus Schnellenkamp. Die Model pkw sind eine VW Ovaal von Schuco gesamtbouwjahr vonab märz 1953 bis augustus 1957 und eine VW T1 bus von Minichamps vonab 1950 bis 1969. Und eine NSU Max Motorfahrrad von die Deutsche Bundespost
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten