Deze blog gaat over de bouw van spoor nul baan naar Duits voorbeeld tijdperk III en IV. Op deze module baan zal dan ook de nadruk liggen op dieselloks waaronder de V100 en V160/ Köf II tijdperk IV van Lenz en de samen stellingen van diverse personen en goederenwagens. Verder zal regelmatig informatie worden geplaatst over diverse modelspoor shows. Of info over fabrikanten van locs en diverse andere scenery producten.
maandag 14 november 2011
picknick bank
Zo even een paar nieuwe foto's nu van een Triumph GT 6 MK1 bouwjaar 1966 motor 2 liter 6 cilder motor. Model is voorzien van Engelse keteken platen het zou mogelijk kunnen zijn dat deze eigenaar van de auto op vakantie is in Duitsland maar het zou ook mogelijk kunnen zijn dat de beziter van deze mooie GT 6 officier is in het Engelse leger wat gelegerd is in de omgeving van Mönchengladbach
Bij deze ook nog even een foto van de achterkant van de Mercedes 170 Moet je eens zien hoe mooi ze vroeger de achterkant van een auto maakte. En dat te bedenken dat het allemaal hand werk was. Bovendien besteden ze veel aandacht aan details van zo auto. Tegen woordig worden bijna alle auto's met behulp van compunters ontworpen.
vanavond weer even iets nieuws gemaakt in de vorm van een picknick bank met twee figuren er op. De auto die daar voor gekozen is een Mercedes 170S cabrio uit 1949. Ik ben er qua auto nog niet uit of het definitief de Mercedes 170s wordt of dat het een Citroen CV2 of Citroen DS zal worden.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten