donderdag 8 december 2011

lenz 3yb wagons in werkplaats







Zo Gisteren avond heb ik een begin gemaakt met de wagon uit elkaar te halen. Eerst de stangen boven de bankjes geschilderd en de panelen tegen het raam aan.

Vanmiddag de preiser figuren in de wagon geplaats. Ik heb er voor gekozen om niet meer dan zeven preiser figuren te plaatsen in de wagon. Om niet de indruk te geven dat de wagons zijn ingezet tijdens de spits.

De bovenkap heb ik ook gelijk aangepakt maar daar kom ik nog op terug in mijn volgende verslagje

veel lees plezier

Zo nu weer even een paar nieuwe foto's bij geplaatste nu van de umbauwagens eerste en tweede klas. Wat ik gedaan heb is de bankjes in de eerste klas grijz geschilderd zo als de bankjes in tijdperk III waren verder de bagage rekken zilver geschilder zo als die toen in de umbauwagens waren.

Daarna weer de figuren van preiser er in geplaatst heb zo veel mogelijk geprobeerd om bij de preiser figuren de oogjes in kleur te schilderen.

tot zo ver dit kleine verslag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten