Ik ben begonnen met het inelkaar zetten van het onderstel zo dra die klaar was kwam de bovenbouw aan bod met alle hand grepen die je moest monteren. Op de tekeningen die heel duidelijk zijn stond precies welke dikte de boor moest zijn. Daarna als de bouw helemaal afwas heb ik de wagon met Ral 6020 van Weinert kleur groen en zwart voor het onderstel en Ral 9007 zilver voor het dak. De wagon heb ik in uitvoering gepoten zo als die in 1957 was. De bouw van deze wagon heeft mij ontzetten veel plezier gegeven.
Ich habe die PWGS 41 gekauft die auf der SNM forum zukauf wurden angeboten. Die PWGS 41 Gutterzugbegeleitwagen is gebaut vonab 1941 bis 1943 totaal 700 stuks . Rund um 1967 waren von der PWGS 41 noch immer 258 bei der Deutsche Bundesbahn im dienst. Die letzte PWGS 41 is im 1995 duch die Deutsche Bahn aus dienst gesteld.
Ich bin angefangen mit das unterstel und dar nach die bovenbau. Die bouwzeichnungen sind serh gut und deutlich. Ich habe von der farbe von Weinert gebraucht die Ral farbe sind Ral 6020 zwarz für das unterstel und zilver für das Dach Ral 9007. Die bau von diese Gutterzugbegeleitwagen haben mich serh viel spatz gemacht.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten