zondag 26 oktober 2014

klein update bouw module spoor nul bahn

hierbij een nieuw beeld van station twee van mijn spoor nul module baan. De baan zo als ik heb loopt in een U form van Banhof Lippramsdorf naar tweede banhof waar ik op dit moment nog geen station gebouw voor heb maar ook geen naam. Bij het tweede bahnhof moeten de locs wederom omlopen om weer in de juiste richting te komen voor de wagons.

totaal bestaat het station gedeelte uit drie sporen wat ik in mijn hobby ruimte heb waarvan 1 spoor voor een goederen trein. Het nieuwe gedeelte wat ik nu op dit moment druk aan het bouwen ben zal bestaan uit vier sporen waarvan drie voor personentrein en 1 spoor voor een goederentrein. Dat Banhof gedeelte is te zien in Oude museum in soest.

Foto V100 1133 tijdens het omlopen in het nieuwe station gedeelte










Geen opmerkingen:

Een reactie posten