zaterdag 5 maart 2016

Midden perron

Vanaf gisteren avond zijn we weer wat verder met het midden perron die nu aan de inrij kant zo goed als af is. De uitrij kant is nog niet helemaal af. Wel kunnen de reizigers van spoor 1 naar spoor 2 via de oversteekplaats zo lang de trein niet vertrek. Jammer genoeg kwam ik net een paar zijkant tegels van Juweela te kort om het perron helemaal af te maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fahr betrieb bei schone wetter durch die Garten

Hallo Im die letzte tagen haben ich fahr betrieb gemacht auf die neue module in die Garten. Die BR 64 steht abfahrt bereit bei der halte p...