Deze blog gaat over de bouw van spoor nul baan naar Duits voorbeeld tijdperk III en IV. Op deze module baan zal dan ook de nadruk liggen op dieselloks waaronder de V100 en V160/ Köf II tijdperk IV van Lenz en de samen stellingen van diverse personen en goederenwagens. Verder zal regelmatig informatie worden geplaatst over diverse modelspoor shows. Of info over fabrikanten van locs en diverse andere scenery producten.
donderdag 1 februari 2018
V100 treffen in Bahnhof Königshofen voorjaar 1965
V100 treffen in Station Königshofen op spoor 1 staat de V100 1133 en op spoor twee de V100 2361 de laatste behoort tot de tweede serie van de V100 is iets langer dan de V100-10 verder was het motorvermogen iets hoger . De V100-20 kenmerk zich door andere gril deze gingen open als de motor harder begon te draaien zo dat deze een betere koeling kreeg.
De machinist op de V100-20 is nog in opleiding aangezien hij daar voor stoker was diverse stoomlocs zo als de BR 78/Br 38/BR 03 enz. Vandaar dat de machine los komt binnen rijden en even een korte stop maakt op spoor twee.
gelijk krijgt de machinist natuurlijk ook de opleiding om het traject te leren kennen zo dat hij weet waar de onbewaakte overwegen zijn en seinpalen staan en de snelheid wat die natuurlijk mag rijden.
De V100-20 gaat natuurlijk wel dienst doen op het traject voor personen wagons en goederen de komende jaren
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten