zaterdag 20 augustus 2011

2x rij avond bij spoornul baan Floodland van Huib






Gisteren avond was één van mijn loks wederom te gast bij Floodland. Namelijk de V160 en die had het heel erg naar zijn zin om weer eens lekker los gelaten te worden. Ik moet zeggen dat ik de baan erg mooi vind en de rail die voor het grootste gedeelte van Wenz afstamd heel erg mooi vind en er uitziet of dat het net echte rails is en je bijna helemaal vergeet dat het modelspoor rails is. Bij deze wil ik dan weer even zeggen veel kijkplezier bij de foto's. Ook waren de autotransport wagons van mij te gast en moet zelf zeggen dat ik die erg goed vond staan op die baan met alle kevers er op jammer dat we even geen tijd hadden om de 2400 er voor te zetten maar dat moeten we de volgende rijavond maar eventjes dunnetjes over doen. Maar ik weet zeker dat het een mooi gezicht zou zijn. Huib nog maals bedankt voor de gezellige avond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten