woensdag 3 augustus 2011

bouw station Lahrhof










Afgelopen weekende op het moment dat het slecht weer was ben ik begonnen met de bouw van het kleine wc gebouwdje. Wat uit eindelijk één geheel vormt met het station.Het WC gebouwdje is gemaakt uit 0,8mm multiplex vervolgend heb ik met een hobby mes de ramen en deuren uitgeschneden. De ramen en deuren zijn gemaakt door zapf modelbouw. de wanden zijn geverfd met decor fin verf van Talens kleur wit 122, Vakwerk balken zijn van dunne strookjes merbouw hout. Het dak is ontstaan uit schuurpapier met korel 400 daarna met Aqua color van revell kleur zwart teer geschilderd. tot zo ver dit kleine verslag van een gebouwdje wat heel veel bouwplezier geeft.

Ps het station zag ik in april op de modelspoor beurs Intermodellbau im Dortmund bij de firma KM 1 op schaal 1/32 gebouwd door PAJ Modelbouw groep uit belgieen vandaan. Ik had zo iets van tjee dit station zou wel erg leuk staan in schaal 1/43 bij de Railbus en de V160, V100 van Lenz. Ook heb ik het zelfde station in maart op de modelspoor beurs in Houten gezien in HO 1/87 bij de Proto 87 bijeenkomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten