zondag 29 mei 2011

Eerste Rijavond Foodlands











Zo afgelopen vrijdag avond 27 mei de eerst rijavond gehad. Voor het eerst heeft mijn V100 in Dubbel span gereden voorop de V100 1032 en daarachter mijn eigen V100 1259. Zie foto 2.
Dit is voor herhaling vatbaar zo lang je de beide Lenz loks op de zelfde snelheid laat rijden wat natuurlijk heel erg goed ging digitaal.

De baan begind bij station Baarn Cs tegen woordig de Ouden Generaal en eindigd in station Soest wat uiteindelijk aan de rand ligt van de mooie oude Eng. Wat natuurlijk hier in Soest een beschermd natuurgebied is waar alleen landbouw op mag plaatsvinden.

De spoor nul baan is in een mooie ruimte van 6m lang bij 5m breed. Rails materiaal is van Wenz. Grind wat wordt gebruikt is van het merk Koemo Verder zijn alle gebouwen zelf bouw aan de hand van het echte voorbeeld wat te vinden is in de omgeving van soest eveneens de perrons en de betonnen abri die in de jaren 50 ook daadwerkelijk op station soest gestaan heeft.

De bomen die te zien zijn op de foto 3 en 4 zijn van exklusiv miniatur en Anita Decor en ruim 40 cm hoog. Mijn persoonlijke mening is dat ik de bomen heel erg mooi vind

Ik vindt dan ook dat deze spoor nul baan heel mooi gebouwd is, en wil dan ook tegen de bouwer zeggen ga zo door.

Alle foto's bernard van Laar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten